Alla inlägg den 26 maj 2016

Av Birgitta - 26 maj 2016 09:28

En tavla som producerades i rasande fart för ca två år sedan har jag aldrig varit nöjd med. Men jag har heller inte kommit mig för att jobba vidare med den.

Har helt enkelt inte vetat vad det skulle bli av den.

Var jag på rätt väg?

Skulle det gå att göra något av den så som den var påbörjad?

Eller var den helt omöjig att få till?

Så den har stått här, lutad mot väggen på min lilla 'målarbalkong'. Ibland har jag tagit fram den, tittat på den, skakat på huvudet - och ställt tillbaka den igen. Längst bak så jag skulle slippa se den.


Men så - i min nya iver att göra om sådant jag inte gillar - målade jag över 'hela skiten ' med vit färg, lät det torka ordentligt någon dag, och gjorde något helt annat.


Samma fråga som i förra inlägget kan man ställa sig: blev det bättre???  Inte vet jag. Men annorlunda!!


Från 'gardin' till guldiga rutor:


   


Presentation


En blogg om mina försök att skapa konst.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards